سهمیه دعوای این هفته؛ نزدیکی‌های سکوی قهرمانی!

دیدار تیم های گیتی پسند و سن ایچ فارغ از زیبایی های فنی، بسیار پرتنش و پر التهاب بود.

به گزارش فوتسال 40، دعوا و تنش در بازی های لیگ برتر تقریبا به اتفاقی عادی تبدیل شده و هر هفته باید منتظر این بخش تاریک در لابلای بازی ها باشیم.

گیتی پسند روز گذشته یکی از سخت ترین بازی های دور برگشت خود را مقابل سن ایچ در اصفهان پشت سر گذاشت. این دیدار با پیروزی 5-3 شاگردان محمد کشاورز همراه بود تا آنها فاصله 12 امتیازی شان با مس سونگون را حفظ کنند.

گیتی پسندی ها برای کسب این برد خانگی کار آسانی مقابل سن ایچ نداشتند؛ حریف که طی هفته های اخیر متحول شده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود با هدف کسب امتیاز مقابل گیتی پسند قرار گرفت. سن ایچی ها با وجود تلاش بسیار و انجام یک بازی تحسین برانگیز می توانستند به این هدف شان برسند اما در نهایت با شکست 3-5 زمین را ترک کردند.

همه بخش های این بازی اما زیبایی و جذابیت فنی نبود. در بخشی از کار شاهد التهاب داخل مستطیل آبی سالن آزادی تبریز هم بودیم که به درگیری ها نسبتا شدیدی انجامید. البته درگیری لفظی مداوم نیمکت دو تیم در خلق حواشی داخل زمین بی تاثیر نبود.

در یکی از همین صحنه ها بازیکنان دو تیم از فرط عصبانیت نزدیک بود یکدیگر را کتک بزنند که با وساطت افراد حاضر در سالن این اتفاق تلخ رخ نداد. در عکس ها و فیلم های مربوط به این درگیری بازیکنان گیتی پسند و سن ایچ سعی در خالی کردن عصبانیت خود روی بازیکنان حریف را دارند و در این کار هم به شدت مصمم هستند اما خوشبختانه این دعواها و درگیری ها جز خلق تصاویر پرتنش، آسیب جانی به همراه نداشت و ختم به خیر شد.