صحبت‌های جالب مدیر تیم تازه لیگ برتری شده:

سقوط؟ امسال می‌مانیم و فصل بعد بالانشینیم!

ابوالفضل آبایی ، مدیر تیم فوتسال ایرالکوی اراک در گفت و گو با فوتسال 40 از اهداف بلند پروازانه اراکی ها برای فصل های آتی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش فوتسال 40، ایرالکو به عنوان یکی از دو تیم تازه وارد این فصل لیگ برتر فوتسال ایران برنامه های زیادی برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی دارد. آنها می خواهند همان راهی را بروند که در فوتبال تجربه اش کردند. تثبیت جایگاه در لیگ برتر و تبدیل تدریجی به یکی از مدعیان که ابوالفضل آبایی در گفت و گو با خبرنگار ما آن را بیان کرد.

او در مورد شرایط فعلی ایرالکو گفت: “نیم فصل دوم را با یک تساوی خارج از خانه شروع کردیم و هفته گذشته هم بازی بسیار خوبی مقابل گیتی پسند انجام دادیم. به عقیده بسیاری از کارشناسان و افرادی که بازی را تماشا کردند، ایرالکو مقابل گیتی نمایش بسیار خوبی داشت و حتی می توانست با امتیاز از زمین خارج شود. با این وجود ناامید نیستیم و از این که مقابل تیم بدون شکست گیتی پسند شجاعانه و پر موقعیت ظاهر شدیم به خود افتخار می کنیم.”

مدیر تیم فوتسال ایرالکو در پاسخ به این سوال که «آیا آنها ترسی از سقوط ندارند؟» گفت: “قطعا نه. هدف گذاری ما کسب رتبه تک رقمی در فصل اول است. از فصل آینده نیز کم کم خود را به بالای جدول خواهیم رساند تا به مرور زمان ایرالکو را تبدیل به یکی از مدعیان لیگ برتر کنیم. باشگاه برنامه های ویژه ای برای طی این مسیر دارد و مطمئنا با پتانسیلی که مجموعه آلومینیوم اراک دارد، رسیدن به اهداف بزرگ دور از دسترس نخواهد بود.”

ابوالفضل آبایی در مورد زمان شروع تمرینات ایرالکو گفت: “بعد از بازی روز پنج شنبه، مثل همه تیم ها تمریناتمان را تعطیل کردیم. انشالله از روز چهارشنبه این هفته دور هم جمع می شویم تا با از سر گیری تمرینات، خود را برای بازی هفته شانزدهم مقابل فرش آرا در مشهد آماده شویم که قطعا بازی سخت و مهمی خواهد بود.”