عبور درخشانی از خون جهان و کریمی در بندر...

ستاره گیتی شراکت با هم‌تیمی‌اش را بهم زد!

محمد درخشانی با گلزنی مقابل پالایش نفت بندرعباس به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند در دیداری جنجالی موفق شد پالایش نفت بندرعباس را با دو گل شکست دهد. علیرضا عسگری و محمد درخشانی گل های صدرنشین لیگ برتر را در این دیدار به ثمر رساندند.

یکی از جذابیت های ویژه بازی گیتی-پالایش حضور سه گلزن برتر لیگ بود. مهدی کریمی، امیر خون جهان و محمد درخشانی که با 12 گل در صدر جدول گلزنان حضور داشتند، روز گذشته در سالن فجر بندرعباس به میدان رفتند اما فقط یکی از آنها موفق به گلزنی شد.

در روزی مهدی کریمی گل نزد، داور گل سالم امیر خون جهان را مردود اعلام کرد، این محمد درخشانی بود که با زدن گل دوم گیتی، خود را 13 گله کرد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در این هفته رنبه دوم جدول گلزنان حسابی شلوغ شد. بهروز اسدی که تک گل سه امتیازی گهر در این هفته را زد به همراه بهروز عظیمی، زننده یکی از سه گل مس مقابل مقاومت تعداد گل هایشان را به عدد 12 رساندند تا رتبه دوم جدول گلزنان را با مهدی کریمی و خون جهان شریک شوند.

علی مروتی از سن ایچ نیز با 11 گل زده در رده سوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارد. حضور 8 بازیکن 9 گل در رتبه چهارم نیز سوژه جالبی در جدول گلزنان برتر این فصل به شمار می رود.