ساروی ها سراغ مصطفی نظری رفتند

ستاره سابق تیم ملی به لیگ برتر برمی گردد

مدیران باشگاه پوشاک حافظ ساری در تلاش هستند تا رضایت مصطفی نظری را برای بازگشت به نیمکت تیم فوتسال باشگاه جلب کنند.

به گزارش فوتسال 40، نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال ایران در شرایطی به پایان رسید که تیم پوشاک حافظ ساری در اولین فصل حضورش در سطح اول فوتسال کشور 4 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفت. مشکلات مالی ادامه دار تاثیر بسیاری روی عملکرد ساروی ها داشته و آنها برای فرار از سقوط به دنبال خانه تکانی روی نیمکت شان هستند.

مدیرعامل و مالک باشگاه حافظ ساری طی هفته های گذشته دو جلسه با مصطفی نظری ، سرمربی اول فصل تیم فوتسال این باشگاه برگزار کرده و خواستار بازگشت او شده اند. نظری اما هنوز این درخواست را قبول نکرده و برای بازگشت به ساری یک شرط مهم گذاشته است.

او به مدیران حافظ ساری اعلام کرده تنها در صورتی هدایت تیم فوتسال این باشگاه را به عهده می گیرد که پیش از شروع کارش معوقات کادرفنی و بازیکنان پرداخت شود. به نظر می رسد، مصطفی نظری نگران تاثیر منفی شرایط مالی نامناسب حافظ ساری روی عملکرد فنی تیم است و قصد ندارد پیش از حل این مشکل، ریسک قبول هدایت آنها را به جان بخرد.

اواسط شهریور سال جاری بود که به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان خبر رسید مصطفی نظری از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داده است. حالا بعد از گذشت یک نیم فصل، ساروی ها دوباره با همان مشکلات مالی سراغ نظری رفته اند تا او را دوباره سرمربی کنند.