ناظم الشریعه: افغانستان شعبه دوم ایران است!

رویای جاه‌طلبانه حریف ویژه ایران در جام ملت‌ها

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کویت، تاکید کرد که تیمش برای صعود به جام جهانی 2028 برنامه ریزی می کند و این دوره از جام ملت ها تازه شروع پروژه آنهاست.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران طبق قرعه کشی‌ای که ساعتی پیش در کوالالامپور مالزی برگزار شد همگروهی های خود را در جام ملت های فوتسال آسیا 2024 شناخت.

شاگردان وحید شمسایی در گروه D باید به مصاف کویت، افغانستان و بحرین بروند. هدایت کویت و افغانستان را مربیان ایرانی به عهده دارند و این به جذابیت های گروه D خواهد افزود.

محمد ناظم الشریعه، مربی باتجربه ایرانی، بعد از تجربه موفق در فوتسال عراق، چند وقتی است که هدایت کویت را به عهده گرفته و همراه با این تیم در جام ملت های آسیا حضور خواهد داشت. او باید کویت را برای رویایی با تیمی آماده کند که سال ها هدایت آن را به عهده داشت و افتخارات بزرگی در آن مقطع به دست آورده است.

همگروهی با ایران باعث شد تا همه منتظر واکنش ناظم الشریعه باشند؛ او ترجیح ساعتی پس از قرعه کشی بدون اینکه خم به ابرو بیاورد با اعتماد به نفس بالا از رویاهای جاه طلبانه اش برای تیم ملی کویت گفت.

سرمربی ایرانی کویت معقتد است که شناخت خوبی از تیم ملی دارد: “از مدت ها پیش در فوتسال ایران کار کردیم و می دانیم که این تیم چگونه بازی می کند. البته هنوز روی تیم های رقیب تمرکز نکردیم و شناخت زیادی از هیچ کدام نداریم. با این وجود می دانیم که افغانستان تیمی متحول شده است و به نوعی شعبه دوم فوتسال ایران محسوب می شود. این تیم با بازیکنان و مربیان ایرانی‌اش در آینده رقیب فوتسال ایران خواهد بود.”

ناظم همچنین گفت: “برنامه ریزی و هدف گذاری ما از همان ابتدا صعود به جام جهانی 2028 است اما در این دوره نیز با قدرت کار خواهیم کرد. تیم ما در حال تغییر نسل است. از نظر بازیکن بسیار محدودیت داریم چرا که لیگ کویت تنها 9 تیم دارد و نفرات تیم ملی را باید از بین حدود 120 نفر انتخاب کنیم!”