خون جهان vs درخشانی و کریمی!

دعوای شخصی جذاب در حساس‌ترین بازی هفته

حضور سه آقای گل فعلی لیگ برتر فوتسال در بازی پالایش نفت و گیتی پسند به جذابیت های این دیدار افزوده است.

به گزارش فوتسال 40، تیم های پالایش نفت بندرعباس و گیتی پسند روز جمعه حساس ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران را در بندر برگزار خواهند کرد. این بازی فارغ از حساسیت های جدولی، یک تقابل شخصی مهم هم در دل خود جای داده است.

گیتی پسند با 43 امیتاز صدرنشین جدول رده بندی است و پالایش با 22 امتیاز در رده ششم حضور دارد. با این وجود بندری ها به هیچ عنوان حریف آسانی محسوب نمی شوند؛ آنها به ویژه در خانه خیلی خطرناک هستند و به کمتر تیمی باج می دهند. همین چند هفته پیش مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی، با یک مساوی از بندر بدرقه شد و حالا احتمالا از دست دادن امتیاز توسط صدرنشین لیگ برتر در بندر هم وجود دارد.

خون جهان

گلزنان قهار دو تیم می توانند تعیین کننده نتیجه بازی باشند. حضور هر سه صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال در این دیدار از نکات جالبی است که می تواند به جذابیت های کار بیافزاید. محمدحسین درخشانی و مهدی کریمی (صنایع گیتی پسند اصفهان) و امیررضا خون‌جهان (پالایش نفت بندرعباس) در حال حاضر با 12 گل زده صدر جدول گلزنان را به صورت مشترک در اختیار دارند.

این سه بازیکن گلزن در طول فصل با گل های مهم‌شان بارها برای تیم خود درخشیده اند و روز جمعه بهترین زمان ممکن برای آنها خواهد بود تا قضیه را یک جور دیگر سرهم کرده و با پیشی گرفتن از رقبا، صدر جدول گلزنان را به تنهایی صاحب شوند. هم دو گلزن گیتی و هم خون جهان نشان داده اند که مرد روزهای حساس هستند و بر اساس آمار می توان پیش بینی کرد که گلزنان برتر حال حاضر لیگ در تقابل پالایش-گیتی با گل هایشان تعیین کننده خواهند بود.

مهدی کریمی