شیرین اما پرخطر...

دردسر بزرگ صدرنشین؛ راه فراری هم نیست!

محمد کشاورز و دستیارانش در گیتی پسند طی دو هفته پیش رو با چالش بسیار مهمی روبرو هستند که می توان از آن به عنوان دردسر نیز یاد کرد.

به گزارش فوتسال 40، داشتن نماینده در تیم ملی روی کاغذ یک اتفاق خوب برای هر باشگاهی است. اما زمانی که تعداد ملی پوشان دعوت شده از یک تعداد مشخص فراتر برود، چالش های جدید برای آن تیم به وجود می آید که عبور از آنها سخت و نیاز به تدابیر ویژه از سوی مربیان دارد.

گیتی پسند در فصلی که نتایج بسیار خوبی گرفته و می خواهد قهرمانی را از مس سونگون پس بگیرد، با چنین چالشی مواجه شده که می تواند در ادامه حتی به ضرر این تیم نیز تمام شود.

گیتی پسند - گهر

در لیست جدید نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتسال ایران، نام 8 بازیکن گیتی پسند دیده می شود. به این ترتیب محمد کشاورز عملا نمی تواند در تعطیلات 2 هفته ای پیش رو، هیچ کار خاصی انجام دهد. او نهایتا می تواند روی حفظ آمادگی نفراتی که در اختیار دارد کار کند چرا که شاکله اصلی تیمش را در اختیار ندارد.

ملی پوشان گیتی چند روز مانده به هفته شانزدهم مثل بقیه بازیکنان منتخب شمسایی به تیم های باشگاهی شان برمی گردند. امیر حسین داودی و محمد حسین درخشانی دو ملی پوش گیتی هم مصدومیت جزئی دارند و کشاورز  در این مدت علاوه بر دغدغه بزرگی که در مورد صحبت کردیم، نگران تشدید مصدومیت آنها نیز خواهد بود.