پیش بینی شکست سنگین و ماموریت غیرمعمولی

درخواست عجیب از حریف؛ لطفا به ما گل نزنید!

در جریان بازی مس سونگون-کراپ شاهد اتفاق بسیار عجیبی بودیم که طی آن دو بازیکن مهمان درخواستی غیرمعمولی از بازیکنان حریف داشتند.

به گزارش فوتسال 40، دیدار تیم های مس سونگون و کراپ از هفته پانزدهم لیگ برتر با پیروزی 6-0 شاگردان اسماعیل تقی پور به پایان رسید. آنها طی یک بازی کاملا یک طرفه مهمانشان را به زانو درآوردند و همان طور که سرمربی شان هم گفت می توانستند گل های بیشتری هم بزنند.

در جریان نیمه دوم بازی دو تیم اما اتفاقی رخ داد که از چشم اکثر حاضران در سالن شهریار تبریز دور ماند؛ دو بازیکن باتجربه کراپ بعد از دریافت گل ششم خیلی خصوصی و به طوری که هیچ کس متوجه نشود از چند بازیکن تیم حریف که رفاقتی چندین ساله با آنها دارند، خواستند تا از دوز حملاتشان کاسته و گل زدن را متوقف کنند.

این دو بازیکن باتجربه بعد از گل ششم و درست در لحظاتی که متوجه افت شدید روحیه هم تیمی هایشان شدند، این درخواست را انجام دادند تا از آبروریزی بزرگ جلوگیری کنند.

به نظر می رسد بازیکنان مس نیز نامردی نکرده و این درخواست بازیکنان حریف را به هم تیمی هایشان منتقل کردند؛ چرا که بعد از گل ششم، مس به طرز محسوسی از شدت حملاتش کاست و در شرایطی که تیم کراپ نای حمله کردن نداشت، به حفظ نتیجه تا به صدا در آمدن سوت پایان پرداخت.