کارشان قانونی است و تغییر آن سخت…

خلع سلاح احتمالی تیم ملی؛ آقا وحید پلن B داری؟

تیم ملی و وحید شمسایی برای جام ملت های آسیا با یک چالش ترسناک مواجه هستند.

به گزارش فوتسال ۴۰، تیم ملی فوتسال ایران بهار سال آینده در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ حضور خواهد یافت؛ جامی که شاگردان وحید شمسایی در دوره قبلی آن را به ژاپن واگذار کردند و این بار چاره ای جز فتح آن ندارند.

سرمربی تیم ملی که طی چند وقت اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود و تیمش می بیند، قصد دارد از همه پتانسیل فوتسال ایران برای فتح آسیا بهره بگیرد؛ شرایط ویژه سه لژیونر حاضر در اسپانیا اما شاید این اجازه را به شمسایی ندهد.

حسین طیبی

باشگاه پالما از خیلی وقت پیش اعلام کرده که برگزاری بازی های جام ملت ها در تاریخی غیر از فیفا دی ها باعث شده تا آنها برنامه ای برای حضور سه ستاره ایرانی در این رقابت ها نداشته باشند.

حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور قطعا مهره های مهمی برای شمسایی هستند و او نمی خواهد بدون آنها به تایلند سفر کند. مذاکرات همچنان ادامه دارد اما هنوز هیچ پیشرفت خاصی صورت نگرفته چرا که باشگاه اسپانیایی قانونا حق این کار را دارد که اجازه حضور در تیم ملی به سه بازیکن ایرانی اش در تاریخی غیر از فیفادی را ندهد.

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که وحید شمسایی باید از همین حالا خود را آماده پلن B کند؛ پلنی که او را آماده روبرو شدن با هر شرایط غیرمترقبه ای خواهد کرد چرا که این مربی خوبی می داند جام ملت های این دوره چه اندازه برایش اهمیت دارد.

مسلم اولاد قباد