ایران به جام ملت ها صعود کرد

خط و نشان تیم ملی برای حریفان آسیایی

تیم‌ ملی فوتسال ایران با برتری شش بر صفر برابر تیم‌ ملی لبنان به عنوان تیم نخست راهی جام‌ ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.

به گزارش فوتسال 40، شاگردان وحید شمسایی در سومین و آخرین دیدار خود در مقدماتی جام‌ ملت‌های آسیا از ۱۳:۳۰ در سالن بیشکک آرنای شهر بیشکک قرقیزستان به مصاف تیم‌ ملی لبنان رفتند و در پایان با نتیجه شش _ صفر به پیروزی دست یافتند تا با ۹ امتیاز و مقتدرانه به عنوان تیم نخست به مرحله‌ نهایی جام‌ ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ صعود کنند.

فوتسالیست‌های ایران بر خلاف دو دیدار قبلی که در همان دقایق ابتدایی به گل می‌رسیدند، در این بازی پس از گذشت ده دقیقه توانستند توسط بهروز عظیمی دروازه تیم‌ ملی لبنان را باز کنند و در دقایق بعدی با گل‌های مجتبی پارساپور، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و مسلم اولادقباد ، نیمه اول را با پیروزی پنج‌ بر صفر به رختکن رفتند.

در لحظات پایانی نیمه نخست، علی‌رضا رفیعی پور پس از برخورد با بازیکن خودی به شدت مصدوم شد و هوشیاری خودش را از دست داد و توسط کادرپزشکی به بیمارستان منتقل شد که خوشبختانه با اعلام احسان اصولی، رفیعی‌پور هوشیاری‌اش را به دست آورده و هیچ مشکلی او را تهدید نمی‌کند.

در نیمه‌ی دوم، مردان وحید شمسایی که پس از مصدومیت هم‌تیمی‌شان به شوک فرو رفته بودند، با خلق چند موقعیت دیگر که با واکنش دروازه‌بان لبنان راهی به گل پیدا نکردند. اما سرانجام در دقایق پایانی توسط بهروز عظیمی گل ششم را به ثمر رساندند تا با نتیجه شش _ صفر ، به کار خود در این دیدار پایان بدهند.