خیلی راحت می شد این پاس را گل کرد حیف...

حرکت مارادونایی سالار در اسپانیا سوخت!

سالار آقاپور در جریان بازی شب گذشته تیمش می توانست، خالق زیباترین گل هفته لقب بگیرد اما بی دقتی هم تیمی اش این شانس را از او گرفت.

به گزارش فوتسال 40، پالما در شبی که مسلم اولاد قباد و حسین طیبی، دو ستاره ایرانی‌اش، را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت مقابل تیم قعر جدولی ریبرا ناوار به تساوی 2-2 رضایت داد.

سالار آقاپور، تنها ایرانی حاضر در این دیدار بود. او در ترکیب اولیه پالما حضور نداشت اما در طول بازی بارها وارد زمین شد و حرکات خوبی انجام داد که یکی از آنها می رفت به زیباترین صحنه هفته تبدیل شود اما رومولو با بی دقتی پاس سالار را از دست داد.

آقاپور در صحنه یاد شده، توپ را در میانه زمین خود در اختیار گرفت. او که تحت فشار بازیکن حریف قرار داشت، با یک حرکت سریع این بازیکن را از پیش رو برداشته و در کنار خط طولی زمین، پا به توپ شد. سالار در همین حین بازیکن دیگر را نیز رد کرده و خود را به نزدیکی های دروازه رساند.

ستاره تکنیکی پالما بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهد، با عبور از مدافع پیش روی خود، توپ را به رومولو که مقابل دروازه قرار داشت فرستاد، اما این بازیکن ضربه دقیقی به توپ نزد تا حرکت مارادونایی سالار حاصلی در پی نداشته باشد.