رستمی ها هم مصدوم شد و هم اخراج

جنجالی ترین صحنه الکلاسیکو: دردناک و مشکوک!

اخراج مهدی رستمی ها در نیمه اول دیدار مس سونگون - گیتی پسند یکی از صحنه های جنجالی الکلاسیکوی روز جمعه بود که اعتراض شدید اعضای تیم مهمان را به همراه داشت.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند در شرایطی مس سونگون را با نتیجه 6-4 شکست داد که تیم مهمان اعتقاد داشت اشتباهات داوری در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبوده است.

علاوه بر صحنه مشکوک به هند پنالتی در ثانیه های پایانی نیمه اول، سونگونی ها نسبت به اخراج مهدی رستمی ها نیز معترض بودند. در این صحنه دروازه بان مس برای دور کردن توپ از دروازه خارج شد اما در برخورد با بازیکن گیتی پسند نقش بر زمین شد.

مهدی رستمی ها

«در تصویر فریز شده از صحنه منجر به اخراج رستمی ها به نظر می رسد که او به سمت توپ هجوم برده و بعد از ضربه به آن با حریف برخورد کرده است. سونگونی ها کارت قرمز را برای این حرکت بیش از اندازه سخت گیرانه دانسته و یک کارت زرد را برای آن کافی می دانستند.»

ملی پوش جوان مس در لحظاتی که از درد به خود می پیچید تصور هم نمی کرد با کارت قرمز داور مواجه شود؛ وحید سلیمانی اما با کارت قرمز بالای سر مهدی رستمی ها حاضر شد تا این بازیکن که از شدت درد توان بلند شدن از زمین را نداشت، با برانکارد از زمین خارج شده و دیگر برنگردد.

او که بعد از دریافت دو گل جانشین علیرضا صمیمی شده بود در نیمه دوم با مداوای مصدومتیش از روی سکوها بازی را تماشا کرد و در پایان نیز بدون اینکه در مورد اخراج جنجالی اش صحبتی با خبرنگاران بکند سالن پیروزی اصفهان را ترک کرد.

این صحنه از آن جایی برای سونگونی ها تحمل ناپذیر بود که طی آن هم یک اخراجی دادند و لحظاتی بعد نیز روی ضربه آزاد اعلام شده دروازه شان توسط محمدرضا سنگ سفیدی باز و نتیجه 3-1 شد.