این جا دیگر مس بیخیال گیتی نمی شود...

جدول نه تابلوی بورس وال‌استریت؛ پرارزش و پرنوسان!

با اینکه تقریبا سرنوشت قهرمان لیگ برتر تعیین شده اما رقابتی در دل همین لیگ نهفته که تا لحظه آخر نمی توان پیش بینی اش کرد.

به گزارش فوتسال 40، هفته نوزدهم لیگ برتر را باید به نام مدعیان بنویسیم. در این هفته گیتی پسند، مس سونگون و گهر زمین از سد حریفانشان گذشتند تا بالای جدول بدون تغییر باقی بماند. برخلاف جدول رده بندی اما جدول گلزنان مثل هفته های گذشته دوباره دستخوش تغییر شد.

در فصلی که هر تیم چند گلزن خوب دارد و هیچ یک از گلزنان هم قصد کم آوردن ندارد، هر هفته یک آقای گل را در صدر جدول می بینیم؛ این هفته نوبت بهروز عظیمی بود که با زدن یکی از 6 گل مس مقابل فولاد زرند شمار گل هایش را به 15 رسانده و رتبه یک را با محمد درخشانی شریک شود.

در هفته ای که علی عسگری برای گیتی هت تریک کرد، مهدی کریمی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا با 14 گل، رتبه دوم جدول را با علی مروتی از سن ایچ شریک شود.

رقابت در رده های پایین تر هم به همین نزدیکی و کیفیت بالا در جریان است و چه بسا در پایان کار کسی آقای گل شود که انتظارش را نداشتیم. این رقابت نزدیک و جذاب، جدول گلزنان این فصل لیگ برتر را به تابلوی بورس وال استریت نیویورک تبدیل کرده که همواره پر ارزش و پر نوسان است و پویا…