از دروازه بان نفوذ ناپذیر تا آچار فرانسه شگفتی سازها

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتسال

گیتی پسندِ صدرنشین نماینده ای در تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتسال ندارد.

به گزارش فوتسال 40، هفته دهم لیگ برتر روز جمعه برگزار شد. در این هفته گیتی پسند برای اولین بار طعم مساوی را چشید تا مس سونگون با کسب برتری مقابل شهرداری ساوه، فاصله اش با صدر را به دو امتیاز کاهش دهد. تیم فنی فوتسال 40 مثل هفته های قبل تیم منتخب هفته را انتخاب کرده است. این شما و هم این تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران:

دروازه بان: علیرضا صمیمی

علیرضا صمیمی دروازبان تیم مس سونگون در بازی مقابل شهرداری ساوه چند سیو فوق العاده داشت و مهم ترین سیو او مربوط به پنالتی نقطه اول حمیدرضا مرادیان بود تا با کلین شیت بازی را به اتمام برساند.

مصطفی احمدی

عقب گیر تیم فولاد زرند ایرانیان در بازی مقابل کراپ الوند یکی از بی اشتباه ترین بازی های خود را انجام داد. احمدی طی یک توپ گیری فوق العاده و ایجاد ضدحمله با یک پاس هوشمندانه به هاشم شیرعلی توانست تیمش را به گل دوم برساند در کسب اولین پیروزی فصل تیمش نقش تغیین کننده ایفا کند.

حمید قهرمانی

حمید قهرمانی بازیکن تیم فرش آرا مشهد که دو گل برای این تیم به ثمر رساند تاثیر بسزایی در اولین برد خانگی فرش آرا داشت. قهرمانی در فاز دفاعی هم  مقابل بازیکنان پالایش نفت که توانایی دریبلینگ خوبی دارند فوق العاده عملکرد کرد و اجازه دریبل به آنها نداد.

مهدی آهنگری

چپ پای جوان تیم مقاومت البرز در  بازی با سفیر گفتمان با جاگیری مناسب توانست در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و یگ گل تماشایی به ثمر برساند. آهنگری یکی از بازیکنان موثر مقاومت البرز در این دیدار بود و عملکرد خوبش باعث شد تا در تیم منتخب قرار بگیرد.

علیرضا وفایی

بازیکن بانجربه آناصنعت قم در دیدار سخت مقابل گیتی پسند عملکرد فوق العاده ای داشت و چند بار با از پیش رو برداشتن حریفان موقعیت های خطرناکی ایجاد کرد اما مسعود محمدی مانع  از به گل تبدیل شدن این موقعیت ها شد.