مصدومیت آن دو نفر کارمان را خراب کرد

توضیحات شمسایی در مورد لیست تیم ملی؛ فقط یک خواهش!

وحید شمسایی ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، تاکید کرد که درهای تیم ملی کماکان به روی همه باز است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود. در این مدت تیم ملی طی دو دیدار دوستانه به مصاف روسیه می رود. وحید شمسایی به همین منظور هفته گذشته اسامی 22 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد. او در گفت و گو با فوتسال 40 در مورد انتخاب های اخیر و برنامه هایش برای تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

آماده برای تقابل با روسیه

طی برنامه ای که برای فیفا دی ها داشتیم بازی با روسیه را در لار خواهیم داشت. 22 بازیکن را به اردو دعوت کردیم. بی صبرانه منتظر شروع اردو هستیم تا در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر ماه دو بازی مقابل روسیه برگزار کنیم.

دو مصدوم بزرگ 

بعد از چند اردوی اخیر که لژیونرها را در تمرینات نداشتیم و فقط سر بازی ها حضور می یافتند، این بار در نظر داشتیم که برنامه را تغییر دهیم ولی مصدومیت حسین طیبی و مسلم اولاد قباد کار را خراب کرد.

حضور نفرات جدید در اردو

مسیر کارمان را ادامه می دهیم. در این اردو نیز مثل همیشه تغییراتی داشتیم. مبنای همه این انتخاب ها ساختن شاکله اصلی تیم در تاریخ 24 اسفند است که نفرات منتخب برای حضور در  جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی دعوت خواهند شد. در مدتی که من حضور داشتم تغییرات زیادی داشتیم و بازهم خواهیم داشت. بازهم تاکید می کنم که درهای تیم ملی به روی همه باز است و باید در مسابقات حداقل چند بازیکن جوان کنار  داشته باشیم. هدف مان این است که در کنار باتجربه ها، مسیر را برای جوانان جدید بیشتر باز کنیم.

وحید شمسایی

یک خواهش از مربیان لیگ برتر!

قطعا بازیکنان باتجربه کمک حال جوانان هستند. در بازی ها و اردوی های قبلی شاهد این موضوع بودیم. با خیلی از مربیان لیگ برتر در ارتباط هستم و خودم هم اشرافیت کاملی به لیگ برتر دارم. فقط از همه دوستان می خواهم تا صرفا به خاطر موفقیت تیم هایشان نخواهند بازیکنی در تیم ملی باشد.

حفظ آمادگی بدنی بازیکنان

چیزی که برای من مهم است سلامت بازیکنان است. از تک تک باشگاهها به خاطر همکاری با تیم ملی تشکر می کنم. تیم ملی جای انتخاب بازیکن برای بهترین بودن است. تیم ملی جایی نیست که ما بخواهیم در آن کلیات را کار کنیم و از باشگاهها ممنونم که آمادگی فنی و بدنی را در بازیکنان ایجاد می کنند.

روسیه تیم بزرگی است!

فارغ از نتیجه بازی با تیمی با سبک روسیه بسیار مهم است. آنها از نظر رنکنیگ و اعتبار جهانی بالاتر از ما هستند. لیگ روسیه قبل از جنگ چند بار بهترین لیگ دنیا شده و تیم ملی این کشور نیز در اروپا و جهان رتبه های مهمی کسب کرده است. فکر می کنم تعداد بردهایمان مقابل این تیم بسیار کم باشد در حالی که روسیه حدود 20 بار ما را برده است. البته یاد گرفتن و بازی با تمام وجود همه هدف ماست.