سال بعد اونجام توام بیا...

تماس مشکوک مربی بدون تیم با چند بازیکن!

یک مربی معروف ایرانی که در حال حاضر بدون تیم است تماس های مشکوکی با چند بازیکن انجام داده است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران در حالی به میانه های نیم فصل دوم نزدیک می شود که رقابت برای قهرمانی و فرار از سقوط کم کم به اوج خود می رسد. تیم ها هر کاری که برای تقویت خود لازم بود را کرده و روی 10 هفته پایانی متمرکز شده اند؛ هفته هایی که سرنوشت نهایی شان را مشخص خواهد کرد؛ سرنوشتی که آینده کاری بسیاری از سرمربیان هم به آن گره خورده است.

هنوز تازه از نقل و انتقالات نیم فصل فارغ شده ایم و برای صحبت در مورد نقل و انتقالات آخر فصل هم هنوز خیلی زود است. با این وجود خبری به دستمان رسیده که در نوع خود جالب و قابل تامل است.

یکی از مربیان صاحب نام فوتسال کشور که در حال حاضر بدون تیم است، با چند بازیکن تماس هایی داشته و به آنها اعلام کرده که در حال توافق با مدیران یک تیم برای سال آینده است. این مربی با اطمینان از جایگاه خود صحبت و از بازیکنان یاد شده خواسته تا در مقصد جدید و البته احتمالی‌اش او را همراهی کنند.

البته با توجه به شرایط فوتسال ایران و عدم ثبات در تک تک بخش های آن به نظر نمی رسد با اطیمنان بتوان از آینده هیچ تیمی در فصل جدید صحبت کرد. با این وجود تماس با یک بازیکن در کوران مسابقات هم قطعا کاری در چارچوب حرفه ای گری نیست و قطعا اگر باشگاههایی که با بازیکنانشان تماس گرفته شده، از این موضوع مطلع شوند کار این طور دوستانه و بی دردسر پیش نخواهد رفت.