کوچکترهایمان از بزرگترها از جان مایه گذاشتن یاد می‌گیرند

تعریف جالب سرمربی مس از شاگردانش

اسماعیل تقی پور تاکید کرد که‌ تیمش بی توجه به جدول روند خوبش را ادامه می دهد.

به گزارش فوتسال ۴۰، تیم فوتسال مس سونگون در یکی از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر میزبان ایرالکوی اراک است. صحبت های اسماعیل تقی پور را در مورد شرایط تیمش پیش از این دیدار بخوانید:

پر روحیه بعد از برد خارج از خانه
طبق پیش بینی مان بازی بسیار سخت و سنگینی در ساوه داشتیم و خدا را شکر دست پر و با سه امتیاز به خانه برگشتیم. دو برد اخیر روحیه تیم را بالا برده و سعی می کنیم با همین شرایط روحی و فنی ایده آل نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

شرایط تیم برای بازی فردا
در مورد بازی فردا هم باید بگویم که ایرالکو یکی از تیم های تازه وارد لیگ است. چنین تیم هایی غیرقابل پیش بینی هستند و باید در برابرشان جدی و بی اشتباه ظاهر شد. خوشبختانه در فرصتی که داشتیم برنامه های تمرینی مدنظرمان را اجرا کردیم و آماده کسب یک پیروزی خانگی دیگر در کنار هواداران عزیزمان هستیم.

شرایط حساس جدول
مثل فصل گذشته توجهی به جدول و اتفاقات دیگر نداریم. راه خودمان را با صلابت و بی حاشیه پیش می بریم و به امید خدا و تلاش مجموعه مس سونگون پاداش آن را با کسب یک موفقیت بزرگ دیگر خواهیم گرفت. در تیم مان بازیکنان باتجربه ای داریم که به خوبی از حساسیت کار مطلع هستند و جوانان با استعدادمان در کنار آنها یاد می گیرند که برای تیم از جان مایه بگذارند.