تصمیم کریمی غیرمنتظره و زیبا بود...

تدریس درس مرام وسط حساس‌ترین بازی هفته!

حرکت جوانمردانه مهدی کریمی در نیمه اول بازی با کراپ باید بیش از پیش دیده شود چون مدت هاست چنین حرکاتی در فوتسال را به ندرت شاهد هستیم.

به گزارش فوتسال 40، هفته هفدهم لیگ برتر با پیروزی 5-2 گیتی پسند مقابل کراپ همراه بود. محمد درخشانی با دبل در این دیدار تعداد گل هایش را به عدد 15 رساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. در این روز مهدی کریمی یک گل زد اما دو گل از هم تیمی اش در صدر جدول گلزنان عقب افتاد؛ او البته شانس این را داشت که در دقایق پایانی نیمه اول یک گل دیگر هم به کراپ بزند اما ترجیح داد در این صحنه حرکت جوانمردانه انجام دهد.

ثانیه های پایانی نیمه اول بازی گیتی پسند-کراپ با نتیجه 1-1 در جریان بود که میزبان صاحب یک موقعیت بسیار خوب گلزنی شد. مهدی کریمی در متن این حرکت قرار داشت. همه نگاه ها به او خیره شده بود اما ستاره گیتی به خاطر مصدومیت بازیکن حریف، حرکتش را متوقف کرد تا به کادر درمان اجازه ورود به زمین برای مداوای بازیکن کراپ را بدهد.

این صحنه را باید زیباترین صحنه هفته هفدهم بنامیم که ملی پوش گیتی پسند طی آن راضی شد از خیر زدن گل دوم (احتمالی) تیمش که به پیروزی در نیمه اول می انجامید، گذشته و خواستار درمان هرچه سریع بازیکن حریف شود.

البته این حرکت کریمی در نهایت به ضرر گیتی پسندی ها تمام نشد و آنها در نیمه دوم کار را یکسره کرده و با نتیجه 5-2 کراپ را شکست دادند؛ این گونه بود که نه سیخ سوخت و نه کباب…