مقاومتی ها تا پول نگیرند تمرین نمی کنند!

تحریم و تعطیلی تمرین در یک تیم لیگ برتری

بازیکنان تیم مقاومت البرز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات حضور پیدا نمی کنند.

به گزارش فوتسال 40، تیم فوتسال مقاومت البرز مثل سال گذشته فانوس به دست در رتبه های پایین جدول لیگ برتر به دنبال شانسی برای بقاست. این تیم نیم فصل اول را با 6 امتیاز از 13 بازی به پایان رساند تا در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

در شرایطی که تصور می شد البرزی ها در تعطیلات دست به جیب شده و ضمن پرداخت مطالبات بازیکنانشان، به جذب چند مهره دیگر برای تقویت تیم اقدام کنند، اما از کرج خبر می رسد که اوضاع کاملا متفاوتی را در جمع مقاومتی ها شاهد هستیم.

بازیکنان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان و البته بدقولی های مکرر باشگاه تصمیم به تحریم تمرینات گرفته اند و زمان استارت مقاومت البرز برای دور برگشت لیگ برتر نامعلوم است.

مقاومت که تنها باشگاه نظامی لیگ برتر فوتسال است و می تواند بازیکن سرباز جذب کند، در شرایطی با مشکلات مالی مواجه شده که در مقایسه با اکثر باشگاه های دیگر این فصل، هزینه ای بسیار کمتر برای بستن تیم خرج کرده است.

به نظر می رسد تحریم تمرینات مقاومت البرز تا زمان پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان ادامه داشته باشد. البته مدیران باشگاه در کنار تلاش برای تامین منابع مالی، به دنبال ارائه یک وعده قابل قبول برای جلب نظر بازیکنان و برگشت آنها به تمرین هستند.