با تقدیم احترام به بهروز و اصغر، انتخاب ما جاوید است

تازه واردِ کاملا آشنا در تیم منتخب هفته پانزدهم

مهدی جاوید که در بازگشتش به ترکیب مس سونگون دو گل به کراپ زده بود، تازه وارد آشنای تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر است.

به گزارش فوتسال 40، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال روز پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد. در این هفته از رقابت ها همه تیم های بالانشین رقبایشان را شکست دادند و تغییر در ترکیب بالای جدول رخ نداد. در هفته ای که ستاره های شاخص زیادی داشت و انتخاب 5 نفر برتر بسیار سخت بود، تیم برتر را به شرح زیر انتخاب کردیم:

سینا پرکاس

دروازبان تیم گهر زمین سیرجان در دیدار مقابل پالایش نفت بندرعباس چند سیو فوق العاده داشت و نقش بسزایی در برتری ارزشمندتیمش ایفا کرد. سینا پرکاس در روزی که گهر زمین به بردی میلی متری دست یافت، یکی از کم اشتباه ترین نمایش های خود را داشت تا در تیم منتخب هفته جای بگیرد.

حامد عبداللهی

مغز متفکر فرش آرا مقابل فولاد زرند ایرانیان کسی نبود جز حامد عبداللهی که با دو پاس گل خود نقش مهمی در برد مشهدی ها ایفا کرد. او در لحظاتی از بازی که فرش آرا نیاز به یک بازیکن خلاق داشت، بهترین کیفیت ممکن را از خود ارائه داد و در بین تاپ فایو هفته قرار گرفت.

محمد اسد شیر

در روزی که سفیر گفتمان اولین شکست خانگی را به آنا صنعت قم تحمیل کرد، محمد اسد شیر یکی از بهترین عملکردهای فصل خود را به نمایش گذاشت. او دو گل برای سفیر گفتمان زد و در حساس ترین لحظات ممکن به داد تیمش رسید.

علیرضا عسگری

موتور گلزنی راس گلزن گیتی پسند اصفهان چند هفته ای است که روشن شده است. در روزی که گیتی پسند مقابل ایرالکو به مشکل خورده بود و برد بسیار سختی کسب کرد، علیرضا عسگری بازهم گل زد تا در کسب یکی از حساس ترین سه امتیازهای نیم فصل دوم شاگردان محمد کشاورز سهم مهمی داشته باشد.

مهدی جاوید

مهدی جاوید بازیکن با تجربه مس سونگون پس از ۱۴ هفته دوری به خاطر محرومیت، این هفته مقابل کراپ به میدان رفت و دو گل زد. در روزی که علی اصغر حسن زاده و بهروز عظیمی نیز نقش مهمی در پیروزی پرگل تیم شان مقابل کراپ داشتند، مهدی جاوید به تیم منتخب راه یافت تا مزد بازگشت رویایی و باشکوهش را بگیرد.