مهرداد کریمی در گفت و گو با فوتسال 40 خبر داد:

تازه‌واردهای لیگ برتر در بهترین شرایط ممکن

ستاره شهرداری ساوه معتقد است که او و هم تیمی هایش توانسته اند سیاست های باشگاه را به نحو احسن پیاده کنند.

به گزارش فوتسال 40، تیم شهرداری ساوه در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فوتسال نمایش قابل قبولی داشته است. این تیم در حال حاضر با 18 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی حضور دارد. برای اطلاع از شرایط ساوجی ها در تعطیلات سراغ مهرداد کریمی، یکی از بهترین های این تیم، رفتیم. به عقیده کریمی شهرداری فراتر از انتظارات ظاهر شده است.

او با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: “خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. شروع بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و توانستیم در هر دو بازی با نتایج قابل قبولی زمین  را ترک کنیم. این باعث شده تا تیم از نظر روحی روانی در وضعیت ایده آلی باشد. این روزها تمرینات منظمی انجام می دهیم و در حال آماده شدن برای هفته شانزدهم لیگ برتر هستیم.”

ستاره شهرداری با تاکید به اینکه تیمش توانسته سیاست های باشگاه را به خوبی اجرا کند گفت: “سیاست و هدف گذاری باشگاه در این فصل، بومی گرایی، استفاده از نیروهای جوان و بقا در لیگ برتر بود. فکر می کنم به این خواسته رسیدیم و انشالله با سعی و تلاش بازیکان و کادرفنی بادانشمان بازی های خوبمان را ادامه دهیم و بتوانیم جایگاه جدولی خوبی در شان مردم شهر ساوه کسب کنیم.”

کریمی در پایان صحبت هایش تاکید کرد: “خوشبختانه خودم هم شرایط بسیار خوبی دارم و با همه توانم برای تیم شهرم توپ می زنم. از آقای رزاقی، مدیر محترم شهرداری ساوه بابت حمایت از تیم مان تشکر می کنم. یک خدا قوت هم به هواداران شهر ساوه می گویم که همیشه پست تیم ما بودند و هر جای که نیاز بوده حمایتمان کرده اند.”