8 امتیاز از 18 امتیاز ممکن؛ تغییر بی تاثیر...

بی غم برف تبریز را دید اما عید را شاید نه!

مس سونگون بعد از باخت به گهر زمین در یک موقعیت حساس قرار گرفته است.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند دیروز به بیست و چهارمین برد این فصل اش رسید تا در اصفهان و با حضور هزاران هواداراش جام قهرمانی این فصل را بالای سر ببرد. در لحظاتی که شاگردان محمد کشاورز مشغول لذت بردن از جشن قهرمانی بودند رقیب دیرینه شان مس سونگون در سیرجان برای دومین هفته متوالی شکست خورد تا در آستانه از دست دادن رتبه دوم قرار بگیرد.

مس سونگون که فصل قبل با ایجاد فاصله 7 امتیازی قهرمان شده بود این فصل با ستاره های بزرگش رقابت قهرمانی را به گیتی واگذار کرد. این باشگاه بعد  از خروج از کورس قهرمانی دست به تغییر سرمربی زد و حمید بی غم را جانشین اسماعیل تقی پور کرد. آنها امیدوار بودند با این تغییر شوک مثبت به تیم کم روحیه شان تزریق کنند.

مس که بعد از پیروزی 6-2 مقابل زرند تغییر سرمربی داد بعد از آن بازی تنها 2 بار پیروز شده است. حمید بی غم در بازگشت به مس گام اول را مقابل فرش آرا مساوی کرد و بعدا دو برد مقابل آنا و حافظ کسب کرد. 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن برای شروع کار بی غم خیلی خوب بود اما تیم او طی سه هفته اخیر دو بازی را باخت و یکی را مساوی کرد تا  اوضاع خراب شود.

مس با بی غم از 18 امتیاز ممکن تنها 8 امتیاز کسب کرده است (1.3 امتیاز به ازای هر بازی). میانگین امتیازی 1.3 در هر بازی را اگر به عدد 26 ضرب کنیم به 34 می رسیم. یعنی مس از ابتدای فصل این رتیم نتیجه گیری را داشت حالا در بین تیم های میانه جدولی حضور داشت. آنها هفته بعد با گیتی پسند بازی دارند و اگر ببازند فصل را با رتبه سوم به پایان می رسانند که بعد از از دست دادن قهرمانی، دومین شکست این فصل شان خواهد بود.

بی غم که انتظار این روزهای سخت را نداشت برای حفظ جایگاه سال بعدش کار سختی دارد. شاید نتیجه بازی گیتی پسند آینده او را هم مشخص کند. البته باشگاه مس اعلام کرده بود که قرارداد سرمربی جدیدش یک و نیم ساله است اما این نتایج شاید همه چیز را تغییر دهد.