هم دبل کرد و هم بهترین بازیکن شد!

بهترین بازیکن هفته دهم از خودش راضی است!

حمید قهرمانی که نقش مهمی در برد تیمش مقابل پالایش داشت تاکید کرد که از عملکردش در این دیدار راضی است.

به گزارش فوتسال 40، حمید قهرمانی، بازیکن تیم فرش آرا مشهد، که دو گل مقابل پالایش نفت به ثمر رساند تاثیر بسزایی در اولین برد خانگی فرش آرا داشت و به عنوان بهترین بازیکن هفته دهم انتخاب شد. صحبت های او با خبرنگار فوتسال 40 در مورد این انتخاب و شرایط خود و تیمش را بخوانید:

انتخاب به عنوان بهترین بازیکن هفته

خیلی خوشحالم که با عملکرد خوبم به کسب اولین برد خانگی فرش آرا کمک کردم. این موضوع از همه چیز برایم مهمتر است و باعث می شود از عملکردم راضی باشم. انتخابم به عنوان بهترین بازیکن هفته نیز اتفاق بسیار خوبی بود و باعث شد تا با انگیزه بیشتری برای درخشش در فرش آرا تلاش کنم.

حمید قهرمانی

فرش آرا روی دور برد

بازی با پالایش واقعا بازی سنگین بود ولی بچه ها همگی سنگ تمام گذاشتند تا یک برد خانگی به هواداران تقدیم کنیم. این هفته هم با انگیزه بالایی که پیدا کرده بودیم توانستیم کراپ را شکست دهیم. خدا را شکر روز به روز شرایطمان بهتر می شود.

به تیمی قابل احترام تبدیل شده ایم

فرش آرا در حال تبدیل شدن به تیمی قابل احترام در لیگ برتر فوتسال ایران است. این را مدیون کادرفنی، بازیکنان و هوادارانی هستیم که با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می کنند. در تلاش هستیم که همین روند خوبمان را ادامه دهیم و صاحب یک جایگاه قابل قبول در جدول رده بندی شویم.