مرغ سازمان یک پا دارد و بله گرفتن از رقیب به غیرممکن میل می کند...

بزرگترین عیب قهرمانی زودهنگام؛ درست مثل سال قبل!

گیتی پسند ، قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتسال ، با یک معضل جدی برای برگزاری جشن قهرمانی مواجه است.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال قهرمانی اش را قطعی کرد. هواداران اصفهانی که فصل گذشته جام را به مس واگذار کرده بودند حالا منتظر برپایی جشن قهرمانی و بالا بردن دوباره جام قهرمانی توسط کاپیتان تیم شان هستند. زمان و مکان این مراسم اما هنوز مشخص نشده است.

طبق قوانین سازمان لیگ، اهدای جام و مدال قهرمانی بایستی در هفته پایانی صورت بگیرد. از بد ماجرا، گیتی پسند در هفته پایانی مهمان است و این در حالیست که آنها نمی خواهند جشن را در غیاب هوادارانشان و در جایی غیر از اصفهان برگزار کنند.

گیتی پسند

برگزاری مراسم در هفته ماقبل پایانی (که گیتی پسند میزبان شهرداری ساوه است) ایده آل گیتی پسندی هاست اما سازمان لیگ با آن مخالف است. در این صورت شاگردان محمد کشاورز باید در هفته پایانی به تبریز سفر کرده و بعد از بازی با مس سونگون جام را بالا ببرند.

فصل گذشته مس سونگون مشکل مشابهی داشت که از طریق مذاکره با باشگاه سن ایچ ساوه آن را حل کرد. سن ایچ در هفته پایانی میزبان مس بود اما سونگونی ها توانستند رضایت حریف را جلب کرده و با تقبل تمامی هزینه های سفر تیم مهمان، از آنها برای برگزاری بازی در تبریز دعوت به عمل آوردند تا جشن را در خانه و حضور هوادارانشان برگزار کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه گیتی پسند هنوز درخواست رسمی‌ای در این مورد به باشگاه مس سونگون ارائه نکرده است. آنها همچنان روی اولویت اول خود (برگزاری جشن در هفته ماقبل پایانی) تاکید می کنند اما در صورت مخالفت قطعی سازمان لیگ، باید مذاکره با مس را آغاز کنند که البته دریافت پاسخ مثبت از این مذاکره به هیچ عنوان قابل تضمین نیست.