برزیلی‌های لیگ برتر فعلا در حد دکور (عکس)

خریدهای برزیلی کراپ طی دو بازی اخیر بیشتر حالت دکوری داشته اند تا بازیکنانی که قرار است نماینده الوند را به جمع مدعیان برگردانند.

به گزارش فوتسال 40، خرید دو بازیکن برزیلی در نقل و انتقالات نیم فصل، کراپ را به فعال ترین تیم بازار تبدیل کرد؛ الوندی ها که در دور رفت نتایج خوبی کسب نکرده بودند، امیدوارند با هزینه هایی که در بین دو نیم فصل انجام دادند، دوباره به جمع مدعیان برگردند. آنها البته تا الان هر دو بازی دور برگشت شان را باخته اند!

ماتئوس دسوزا و لوان پریرا دو برزیلی کراپ هستند که با حضور در ایران و عقد قرارداد با این تیم، در نیم فصل دوم به این تیم پیوستند تا بلکه کراپ را بار دیگر به جمع مدعیان برگردانند.

دسوزا در اولین بازی نیم فصل دوم کراپ مقابل شهرداری ساوه حضور داشت؛ جایی که شاگردان علیرضا افضل با نتیجه 2-1 کار را به مهمانشان واگذار کردند. در هفته پانزدهم و جایی که پریرا هم به دسوزا ملحق شده بود، کراپ به تبریز سفر کرد و در این شهر با 6 گل مغلوب مس سونگون شد.

 لوان پریرا

ستاره های برزیلی کراپ الوند با وجود تبلیغات گسترده ای که بعد از جذب شان صورت گرفت، مقابل مس خیلی کارایی نداشتند و به نظر می رسد که برای وفق پیدا کردن با شرایط بازی در ایران به زمان زیادی نیاز دارند.

این دو بازیکن که در تیم های قبلی شان عملکرد خوبی داشتند، در حال حاضر بیشتر حالت دکوری دارند. داشتن دو بازیکن برزیلی در کراپ شاید از نظر روانی روی حریفان این تیم فشار بیاورد اما اگر حریف تیمی مثل مس باشد که خود کلکسیونی از ستاره ها دارد، این فشار به حداقل رسیده و کارایی خود را از دست می دهد.

البته دو هفته تعطیلی بازی های لیگ برتر فرصتی طلایی برای کادرفنی کراپ است تا بیش از پیش خواسته های تاکتیکی شان را به بازیکنان برزیلی ارائه کنند. دسوزا و پریرا هم این شانس را دارند تا در وقفه به وجود آمده، بیش از پیش با خود خلوت کرده و با شرایط جدید و کاملا متفاوت ایران سازگاری پیدا کنند. قطعا اگر این سازگاری صورت نگیرد، کارایی دو برزیلی کراپ هیچ گاه آن چیزی که الوندی ها دوست دارند نخواهد بود.

دسوزا

عکس ها: محمد موسوی