ستاره ایرانی همچنان روی فرم؛

برد پرماجرای پالما؛ یک، دو، سه مسلم!

پالما در روزی که مسلم اولادقباد دو گل به ثمر رساند با نتیجه 4-3 از سد حریف خود گذشت.

به گزارش فوتسال 40، پالما در شروع هفته شانزدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا میزبان سانتا کولوما بود و موفق شد این تیم را با دبل مسلم اولاد قباد 4-3 شکست دهد.

بازی با برتری پالما آغاز شد و مسلم اولاد قباد، ستاره این روزهای این تیم موفق شد در دقایق 2 و 3 دو بار دروازه حریف را باز کند. ریوالیوس در دقیقه 6 برتری پالما را مستحکم تر کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

پالما

راموس و تویرا در ادامه نیمه اول دو گل را برای سانتا کولوما جبران کردند تا مهمان نیمه دوم را با انگیزه آغاز کند. آنها در اولین دقیقه نیمه دوم توسط کوردونا گل تساوی را هم به ثمر رساندند تا پالما در آستانه از دست دادن بردی قرار بگیرد که تصور می شد به راحتی به دستش بیاورد.

گورادیو اما این اجازه را نداد و در دقیقه 26 گل چهارم را برای پالما زد تا میزبان با کسب پیروزی 4-3 هر سه امتیاز کار را مال خود کرده و امیدهایش برای رسیدن بارسای صدرنشین را حفظ کند.

پالما در حال حاضر 28 امتیاز از 16 امتیاز کسب کرده و در رده سوم لیگا ناسیونال حضور دارد. بارسلونا (15 بازی و 34 امتیاز) و مورسیا (16 بازی و 31 امتیاز) بالاتر از پالما در رده های اول و دوم حضور دارند.