پوشاک حافظ از کجا آمد و آمدنش بهر چه بود؟!

ببخشید اما لیگ برتر از حضورتان خجالت‌زده است!

پوشاک حافظ ساری با تداوم مشکلات مالی اش به حضور در لیگ برتر ادامه می دهد و امیدی برای بقایش وجود ندارد.

به گزارش فوتسال 40، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه هفته گذشته کلید خورد؛ دیدار مقاومت البرز و پوشاک حافظ ساری در این روز، محل تقابل تیم های قعرجدولی بود که با برتری 2-0 مقاومت به پایان رسید. حافظ ساری با قبول این شکست، 4 امتیازی ماند، تا کورسوی امید تکان خوردن از قعر جدول را هم به باد دهد.

این تیم که همچنان با مشکلات مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم می کند، با وجود تلاش مالکانش برای واگذاری آن پیش از شروع نیم فصل دوم، همچنان به هموان منوال قبل به کار خود ادامه می دهد.

بسیاری از بازیکنان برجسته حافظ به دلیل پرداخت نشدن مکرر مطالباتشان در تمرینات و بازی ها حضور پیدا نمی کنند و شرایط به قدری حاد شده که آنها سراغ دروازه بان تیم ملی ناشنوایان رفته و با او قرارداد بسته اند.

رسانه باشگاه حافظ پیش از شروع نیم فصل دوم در اطلاعیه ای ضمن خبر دادن از فروش این تیم، تاکید کرده بود که اگر این اتفاق رخ ندهد، باشگاه منحل خواهد شد. این تصمیم احساسی مدیران حافظ اما عملی نشد و آنها همچنان به بدترین شکل ممکن در حال ادامه دادن هستند!

پوشاک حافظ ساری در هفته پانزدهم میزبان سن ایچ ساوه است. در شرایطی که تنها 3 روز تا این بازی باقی مانده از ساری خبر می رسد نارضایتی بازیکنان از شرایط ادامه دارد و باشگاه هنوز اقدام خاصی برای حل آن انجام نداده است.

حضور چنین تیم هایی در لیگ برتر فوتسال قطعا یک سرمایه سوزی مطلق محسوب می شود؛ در کشوری که بیش از 80 میلیون نفر جمعیت دارد و 14 تیم در لیگ برتر فوتسالش حاضر هستند، تخصیص یکی از سهمیه ها به تیمی مثل حافظ که از تامین ابتدایی ترین نیازهای اعضایش ناتوان است، واقعا قابل قبول نیست و باعث تاسف است.