طاهری: دقیقا نمی‌دانم ایرانی‌ها چرا ول می کنند و می روند...

با ستاره‌ای که یک تنه کل عراق را بهم ریخت!

ستاره ایرانی الشرطه عراق که این روزها لیگ این کشور را با گلزنی های متوالی اش بهم ریخته تاکید کرد که تیمش کار سختی برای قهرمانی دارد.

به گزارش فوتسال 40، از محمد طاهری باید به عنوان یک مثال خوب از بازیکنی که رباط صلیبی پاره کرد و بازگشت دوباره موفقی به میادین داشت یاد کنیم. او فصل گذشته در مس سونگون حضور داشت ولی در همان آغاز راه رباط پاره کرد و فصل را از دست داد. طاهری بعد از بهبودی به جرگه لژیونرها پیوست و این روزها در عراق خوش می درخشد. او که هفته گذشته در یک بازی 5 گل برای الشرطه زد در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط خوب صحبت کرد:

بازگشت رویارویی..

خدا را شکر می کنم که دوران سخت مصدومیت را به خوبی گذراندم و توانستم دوباره به شرایط بازی برگردم. خیلی دوران سختی بود و خیلی هم طول کشید. پارسال هفته اول رباط پاره کردم و فصل را کاملا از دست دادم. تصمیم داشتم در ایران به بازی ادامه دهم و با چند تیم هم مذاکره کردیم ولی شرایط بدنی ام به گونه ای نبود که در آن مقطع در شرایط بازی قرار بگیرم. به همین دلیل تصمیم گرفتم روی مصدومیتم کار کنم و خارج از کشور بازی کنم. دو سه تا پیشنهاد از شرق آسیا داشتم اما عراق را که قبلا در آن بازی کردم را انتخاب کردم و به الشرطه پیوستم.

وضعیت الشرطه در لیگ عراق

خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم؛ 9 بازی انجام دادیم که 8 تا را بردیم و یکی را مساوی کردیم و دوم جدول هستیم.

شرایط فردی قابل توجه

در این 9 بازی 14 گل به ثمر رساندم و تمام تلاشم این است که تیم را در راه قهرمانی یاری کنم. البته کار سختی داریم چون 5-6 تا تیم مدعی در لیگ عراق داریم.

حواشی بازیکنان ایرانی در عراق

والله من در جریان این اتفاق نیستم و دقیقا خبر ندارم که چه اتفاقی افتاده که بازیکنان ایرانی ول کرده و برگشته اند. البته متاسفانه بعضی از تیم های عراقی هستند (به ندرت در تیم های بالای جدول اتفاق می افتد) به تعهدات خود عمل نمی کنند و وعده هایی می دهند که بسیاری از آنها واقعی نیست و به دلسردی بازیکنان می انجامد. توقع از بازیکنان خارجی در کشورهای عربی هم خیلی بالاست و وقتی شرایط خوب نباشد قطعا صرف نمی کند که بمانی و بازی کنی.