مجیدی‌پور: برای برد جمعه روی هوادارانمان حساب بازی کرده ایم

بالانشین کم ادعا آماده برد بعدی؛ فقط یک خواهش!

 امین مجیدی پور، بازیکن سفیرگفتمان، ضمن اشاره به آمادگی روحی و روانی بالای تیمش، از هواداران خواست تا آنها را در بازی روز جمعه تنها نگذارند.

به گزارش فوتسال 40، سفیرگفتمان در یکی از بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه به مصاف پوشاک حافظ ساری خواهد رفت. این تیم که با 23 امتیاز در رده پنجم حضور دارد به هر سه امنیاز تقابل با نماینده قعر جدولی ساری می اندیشد؛ اتفاقی که امین مجیدی پور، بازیکن سفیرگفتمان، دستیابی به آن را با وجود شرایط جدولی تیم حریف خیلی آسان ارزیابی نکرد.

بازی با پوشاک حافظ ساری

با وجود شرایط تیم پوشاک حافظ ساری کار آسانی برای پیروزی در بازی جمعه نداریم. فوتسال ساری ریشه دار است و می دانیم که بازی سختی مقابل حافظ داریم. باید مثل بازی مقابل نماینده قم در این بازی هم با همه توان ظاهر شویم.

پرانگیزه بعد از برد مهم

بازی مقابل آنا صنعت واقعا سخت و نفس گیر بود. با تلاش بچه ها این بازی را پیروز شدیم تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم. این پیروزی مهم باعث شد تا با روحیه بالایی راهی تعطیلات شویم و پرانگیزه برای بازی با پوشاک حافظ ساری آماده شویم.

حفظ آمادگی در تعطیلات

در طول تعطیلات تمرینات تاکتیکی و تکنیکی منظمی پشت سر گذاشتیم. از نظر فنی و روحی در شرایط مطلوبی به سر می بریم. روز جمعه هیچ هدفی جز برد را دنبال نخواهیم کرد تا از کورس بالانشین ها جدا نشویم.

یک درخواست مهم

در آستانه بازی فردا ضمن تشکر از هوادارانمان بابت حمایت های همیشگی شان، از آنها می خواهم تا در بازی با پوشاک حافظ ساری هم ما را تنها نگذارند چون برای کسب پیروزی در تک تک بازی روی حضور و حمایت پرشورشان حساب باز کرده ایم.