سروری: هدف مان حفظ همین روند است

بالانشین غیرمنتظره لیگ قصد کم آوردن ندارد!

سعید سروری تاکید کرد که فرش آرا می خواهد روند خوب خود را در ادامه فصل تداوم بخشد.

به گزارش فوتسال 40، فرش آرا بعد از چهار هفته ناکامی در کسب برد، در سه بازی اخیر موفق به شکست دادن حریفانش شد تا با رقم زدن سیر صعودی قابل توجهی خود را به رده چهارم جدول رده بندی برساند. سعید سروری، کاپیتان مشهدی ها در گفت و گو با فوتسال 40 تاکید کرد که تیمش روی حفظ جایگاه فعلی تمرکز کرده است.

او در مورد سه برد متوالی اخیر گفت: بعد از نتایج بدی که در بعضی از آنها حق مان خیلی بیشتر بود توانستیم سه برد پی در پی کسب کنیم که واقعا لذت بخش بود. تیم خیلی خوب و یکدستی داریم که کم کم به خود باوری لازم رسیده و هدفش ادامه همین روند است.

سعید سروری

کاپیتان فرش آرا در پاسخ به این سوال که «آیا فرش آرا در رقابت با حریفان سرسختش، می تواند رتبه چهارم را حفظ کند؟«» گفت: با فوتسالی که در چند هفته اخیر ارائه کرده ایم حفظ جایگاه فعلی کار سختی نیست. با این وجود می دانیم که سطح تیم ها در لیگ برتر فوتسال خیلی نزدیک به هم است و باید در همه بازی ها با تلاش و تمرکز کامل و بدون اشتباه ظاهر شویم.

سروری در خصوص بازی این هفته تیمش با سن ایچ گفت: سن ایچ هم تیم بسیار خوبی است که در فصل های اخیر همواره جایگاه خوبی در جدول داشته است. آنها با وجود شکست در هفته دوازدهم، سه بازی قبل تر را برده بودند. این نشان می دهد که روز جمعه کار سختی داریم و با توجه به نزدیکی امتیازات دو تیم، هیجان بازی خیلی بالا خواهد بود.