به استقبال هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال؛

این هفته اندازه الکلاسیکو حساس است

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در اوج حساسیت برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتسال 40، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از هفته گذشته کلید خورد و فردا وارد هفته دوم می شود. همه بازی های هفته پانزدهم فردا از ساعت 16 آغاز می شوند و در مهمترین تقابل ها مس به مصاف کراپ می رود و گیتی پسند مهمان ایرالکو در اراک است.

شاگردان محمد کشاورز هفته گذشته شکست 4-0 مقابل گهر زمین را با برد 7-4 به پایان رساندند تا صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کنند. آنها فردا اما کار بسیار سختی مقابل تیم متحول شده ایرالکو خواهند داشت. محمود خوراکچی بعد از حضور در اراک تغییرات زیادی ایجاد کرده و فردا به دنبال ترک زمین با امتیاز است.

مس سونگون که یک امتیاز از جهنم بندرعباس کسب کرد، این هفته میزبان کراپ است. الوندی ها با وجود حضور فعال در بازار نقل و انتقالات و خرید دو بازیکن برزیلی، نیم فصل اول را با شکست آغاز کردند. آنها فردا در تبریز در شرایط به مصاف مس می روند که مهدی جاوید هم در ترکیب میزبان حضور خواهد داشت.

داور

آنا صنعت، تیم ششم جدول، در دیگر دیدار حساس این هفته، میزبان سفیرگفتمات، تیم هفتم جدول رده بندی است. جدال این دو همسایه می تواند معادلات را در کورس بالای جدول تغییر دهد.

گهر زمین برای حفظ رتبه سوم کار سختی دارد و باید در سیرجان از پالایش نفتی پذیراتی کند که روز جمعه هفته گذشته مقابل مس سونگون به تساوی 4-4 رسیده بود. فرش آرا، نزدیک ترین تعقیب کننده گهر زمین فردا میزبان فولاد زرند خواهد بود.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج شنبه 16 آذر/ ساعت 16

ایرالکو-گیتی پسند

مس سونگون-کراپ

آنا صنعت-سفیرگفتمان

شهرداری ساوه-مقاومت

گهرزمین-پالایش نفت

فرش آرا-فولاد زرند

پوشاک حافظ-سن ایچ

 

بعد از برگزاری بازی های فردا، لیگ برتر به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود. تیم ملی فوتسال در این مدت یک اردوی تدارکاتی و دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال روسیه در دستور کار دارد.