البته خوش شانس هم هست

این ملی‌پوش اعصاب ندارد؛ حق هم دارد! (عکس)

سعید مومنی بعد از شکست 6-0 مقابل مس سونگون، خوش شانس بود که در بین اردو نشینان فوتسال حضور یافته است.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران از روز گذشته تمرینات آماده سازی‌اش را برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه در تهران آغاز کرده است.

نفرات منتخب وحید شمسایی روز گذشته در دو نوبت تمرین کردند و امروز نیز همین برنامه را در دستور کار داشتند؛ آنها روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم آذر کار سختی مقابل روسیه، یکی از بهترین تیم های دنیا، دارند.

دروازه بانان تیم ملی در این دو بازی جزو پرکارترین بازیکنان زمین خواهند بود؛ تاریخ نشان می دهد که تیم ملی ایران روز راختی مقابل روسیه نخواهد داشت و این کار دروازه بان ها را سخت می کند.

یکی از دروازه بان ها سعید مومنی است؛ دروازه بان باتجربه کراپ الوند بعد از دریافت 6 گل از مس سونگون در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر به اردوی تیم ملی ملحق شد و اگر بخواهیم بدوت تعارف حریف بزنیم، بی اعصاب ترین ملی پوش حاضر در اردوست.

سعید که برخلاف فصل گذشته روزهای خوبی در کراپ تجربه نمی کند و تیمش در حال نزدیک شدن به قعر جدول است، در بازی با مس عملا نمی توانست کاری برای نجات کراپ انجام دهد. او البته خوش شانس بود که شمسایی پیش از بازی های هفته پانزدهم لیست منتخبین خود را اعلام کرده بود وگرنه احتمالا جای او با یک دروازه بان دیگر پر می شد!