این بار فرزانه و تیم ملی زنان...

این جا هم قرار است فوتسال برایمان آبروداری کند

فوتسال زنان ایران دو نماینده در بین نامزدهای بهترین های سال دنیا دارد.

به گزارش فوتسال 40، طی سال های اخیر اکثر موفقیت های بین المللی فدراسیون فوتبال در رشته فوتسال به دست آمده است. این موفقیت ها را در عرصه های تیمی و فردی شاهد بودیم و آخرین موردش نیز تک جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا بود که مسلم اولاد قباد آن را در مراسم بهترین های فوتبال آسیا برای ایران کسب کرد.

حالا نوبت به زنان فوتسال کشورمان رسیده که افتخار آفرینی کنند. وب سایت فوتسال پلنت که بع از وقفه ای کوتاه اقدام به انتخاب بهترین ها فوتسال دنیا کرده، امروز نامزدهای دریافت عنوان بهترین تیم و دروازه بان زنان فوتسال دنیا را اعلام کرد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین تیم سال تعیین شده است. برزیل، مجارستان، عراق، ایتالیا، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تایلند و اوکراین تیم هایی هستند که ایران باید با آنها در راه کسب این عنوان رقابت کند.

در بخش بهترین دروازه بان زنان نیز نام ایران در بین نفرات منتخب دیده می شود. فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران، امروز از سوی فوتسال پلنت به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین دروازه بان فوتسال زنان دنیا معرفی شد و باید برای دریافت این جایزه مهم با بهترین دروازه بانان زن دنیا رقابت کند.