با این همه هزینه...

این جای جدول را نگاه کنید شاخ در می آورید

تداوم نتایج ضعیف از سوی کراپ، این تیم را کاملا به یک تیم قعرنشین تبدیل کرده است.

به گزارش فوتسال 40، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی مدعیان و شکست تیم های قعرنشین به پایان رسید. پوشاک حافظ ساری در این هفته مطابق معمول شکست خورد تا جایگاه آخر جدول را همچنان بدون رقیب در اختیار داشته باشد!

این تیم که تنها 5 امتیاز تا کنون کسب کرده روز پنج شنبه با نتیجه 5-7 مغلوب سن ایچ شد. مقاومت البرز، دیگر تیم این فصل که هنوز امتیازات تک رقمی دارد، در هفته پانزدهم با نتیجه 6-0 مغلوب شهرداری ساوه شد.

ایرالکو که با تغییرات گسترده در نیم فصل به دنبال فرار به میانه های جدول است، روز پنج شنبه تلاش زیادی برای متوقف کردن گیتی پسند انجام داد اما با نتیجه 2-0 مغلوب این تیم شد. کراپ الوند هم در روزی که به دست مس شش تایی شد با 16 امتیاز تا رتبه یازدهم پایین آمد تا در عین ناباوری در جمع تیم های قعرجدولی دسته بندی شود.

نماینده الوند که فصل گذشته جزو مدعیان قهرمانی بود و طی ماه های اخیر نیز دو بازیکن برزیلی به خدمت گرفته، هنوز با روزهای خوبش فرسنگ ها فاصله دارد و در صورت تداوم روند فعلی اش فاصله ای تا تبدیل شدن به یک تیم فانوس به دست قعر جدولی نخواهد داشت!

کراپ از 15 بازی اخیر خود 9 بازی را باخته و تنها 5 بار طعم برد را چشیده است. شاگردان علیرضا افضل در دو هفته تعطیلی لیگ برتر باید حسابی خود را تجهیز کنند چرا که با این همه هزینه، کسب چنین نتایجی واقعا قابل قبول نیست.