نزدیک بود همه چیز از دست برود...

ایران همه را سکته داد و بعد بُرد!

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی 3-2 بازی دوستانه اول مقابل روسیه را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتسال 40، اولین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه امشب از ساعت 19 در سالن طوبی شهرستان لار آغاز شد. بیش از 3 هزار هوادار از این دیدار استقبال کرده بودند و شاگردان وحید شمسایی موفق شدند با پیروزی 3-2 آنها را خوشحال راهی خانه هایشان کنند.

نیمه اول بازی ایران و روسیه تقریبا پایاپای بود؛ هر دو تیم موقعیت هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما هیچ یک به گل تبدیل نشد تا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. حمله پنج نفره روس ها در ثانیه های پایانی نیمه اول که با ضدحمله چند جانبه ایران همراه بود می توانست این نیمه را صاحب گل کند اما دروازه بان روسیه به خوبی از دروازه تیمش محافظت کرد.

نیمه دوم تا میانه هایش بدون گل دنبال می شد. شاگردان شمسایی با حمایت هواداران حاضر در سالن به دنبال گل بودند و تا رسیدن به این هدف دست از تلاش نکشیدند. آنها مزد زحماتشان را با سه گل گرفتند؛ مهدی کریمی (دو گل) و علی اصغر حسن زاده مزد بازی برتر ایران را با سه گل گرفتند تا نتیجه 3-0 شود.

روسیه که نمی خواست کار را با چنین شکست سنگینی به پایان برساند، سرتاپا حمله شد و پنج نفره به دنبال جبران بود. تیم شمسایی در این لحظات کمی سراسیمه نشان می داد و نتیجه چنین شرایطی، دریافت دو گل بود.

روسیه با پنج نفره عرصه را برای ایران تنگ کرد و توانست چند حمله خطرناک و سریع را روی دروازه میزبان خلق کند؛ نیازاُف و اورولوف دو مورد از این موقعیت ها را به گل تبدیل کردند تا آخرین ثانیه های بازی با حساسیت بالایی دنبال شود. این دقایق با دفاع همه جانبه ایران و حملات پی در پی روسیه همراه بود اما 5 گل، سهم این دیدار بود و در لحظات پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ایران 3-2 پیروز شود.

دو تیم فردا از ساعت 13 در همین لوکیشن دومین دیدار دوستانه خود را برگزار خواهند کرد.