ایرانی‌های پالما؛ در خانه، از خانه، روی سقف!

مسلم اولاد قباد در شبی که سالار آقاپور هم در لیست نفرات پالما بود دو گل برای تیمش زد تا جای خالی حسین طیبی خیلی احساس نشود.

به گزارش فوتسال 40، پالما در شروع هفته شانزدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا میزبان سانتا کولوما بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4-3 شکست دهد. در این دیدار مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور، دو ملی پوش ایرانی پالما، در لیست نفرات این تیم حضور داشتند اما حسین طیبی به دلیل مصدومیت کماکان غایب بزرگ تیمش بود.

مسلم اولاد قباد که به تازگی از بند مصدومیت رها شده شب گذشته دو گل ابتدایی تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد همچنان روی دور موفقیت قرار دارد. مرد سال فوتسال آسیا طی یک سال اخیر چمیپونزلیگ و جام باشگاههای جهان را هم فتح کرده و این روزها در حال سپری کردن بهترین دوران فوتسالی اش است.

مسلم اولادقباد

شب گذشته سالار آقاپور هم در جمع پالمایی ها حضور داشت. او که به تازگی از اردوی تیم ملی برگشته، کمی خسته بود و سرمربی پالما در موردش خیلی ریسک نکرد. سالار دو بازی سنگین دوستانه مقابل روسیه را پشت سر گذاشته بود؛ او به گواه کارشناسان به ویژه در بازی دوم مقابل روسیه بهترین بازیکن تیم ملی بود و حالا تلاش می کند تا در کنار دو ستاره باتجربه ایرانی پالما، راه را برای درخشش خود در این باشگاه بزرگ باز کند.

حسین طیبی، شاخص ترین ستاره ایرانی پالما، هم همچنان در حال سپری کردن دوران نقاهت است. او که فعلا نمی تواند پالما را همراهی کند هفته گذشته به ایران سفر کرده بود و با حضور در شهر مشهد، زادگاهش، دیدار فرش آرا و ایرالکو را نیز از نزدیک تماشا کرد و به شدت مورد تشویق و حمایت حاضرین در سالن قرار گرفت.

پالما در حال حاضر 28 امتیاز از 16 امتیاز کسب کرده و در رده سوم لیگا ناسیونال حضور دارد. بارسلونا (15 بازی و 34 امتیاز) و مورسیا (16 بازی و 31 امتیاز) بالاتر از پالما در رده های اول و دوم حضور دارند.