موفقیت هایی که هیچ گاه برای حسن زاده تکراری نمی شود

او آمده تا ایران را قهرمان آسیا کند (عکس)

ستاره پرافتخار فوتسال آسیا بعد از حدود دو سال دوری، بازگشت باشکوهی به ترکیب تیم ملی فوتسال ایران داشت.

به گزارش فوتسال 40، دعوت از علی اصغر حسن زاده یکی از مهمترین اتفاقات لیست تیم ملی فوتسال ایران برای دو دیدار دوستانه مقابل روسیه بود. ستاره مس سونگون بعد از یک سال و نه ماه به تیم ملی برگشت تا عصای دست وحید شمسایی مقابل تیم چهارم دنیا باشد.

حسن زاده در شبی که بازوبند کاپیتانی را به دست بسته بود موفق شد گل سوم ایران مقابل روسیه را به ثمر برساند. در شرایطی که روسیه بعد از دریافت دو گل، سرتاپا حمله شده بود، ایرن روی یک ضدحمله صاحب موقعیت خوبی شد.

این موقعیت را حسن زاده به دست آورد و خودش نیز به سرانجامش رساند. کاپیتان تیم ملی در زمین خودی صاحب توپ شد و خیلی سریع آن را به زمین حریف رساند و پیش از اینکه بازیکنی از روسیه مزاحمش شود با شوتی دقیق گوشه دروازه را هدف گرفت.

در ادامه بازی روسیه دو بار دروازه ایران را باز کرد تا اهمیت گل حسن زاده کم از دبل مهدی کریمی نباشد چرا که اگر این گل نبود شاید تیم ملی مقابل روسیه به این برد ارزشمند دست پیدا نمی کرد.

این بهترین شروع دوباره ممکن برای مرد سال 4 دوره فوتسال آسیا در تیم ملی ایران بود. حالا شمسایی هم بیش از پیش امیدوار است که بتواند با درخشش خسن زاده و دیگر ستاره های باتجربه تیمش، تلفیقی موفق از جوانان و کهنه کارها را بری کسب قهرمانی راهی جام ملت های آسیا کند.