اقدام غیرقابل باور تیم لیگ برتری؛ همه در شوک!

باشگاه لیگ برتری در آخرین روزهای نقل و انتقالات دست به اقدامی عجیب و غیرقابل باور زد که شاید به جدایی چندین بازیکن مطرحش بیانجامد.

به گزارش فوتسال 40، تیم فوتسال ایرالکو بعد از حفظ سهمیه لیگ برتری اش در فصل دوم قصد حضور قدرتمندتر با رتبه ای شایسته تر را داشت که به نظر می رسد با تغییر سیاست ناگهانی هیئت مدیره باشگاه به سرانجام نرسد.

آنها یکی از تیم های لیگ برتری بودند که خیلی زود وارد نقل و انتقالات شدند و چند بازیکن خوب به خدمت گرفتند؛ ارقامی که برای خرید این بازیکنان پرداخت شده بود نیز تقریبا قابل توجه بود که آنها را به حضور در تیمی با یک سال سابقه لیگ برتر مجاب کرده بود.

با این وجود از اراک خبر می رسد که هیئت مدیره باشگاه ایرالکو در اقدامی عجیب و غیرحرفه ای در آخرین روزهای نقل و انتقالات تصمیم به کاهش قرارداد بازیکنانش گرفته است.

این در حالی است که آنها مذاکره و ثبت قرارداد داخلی را انجام داده اند و در شرایطی که تقریبا تیم های دیگر نیز پرونده نقل و انتقالاتشان را بسته اند، بازیکنان ناراضی از این سیاست، چاره ای جز تحمیل آن ندارند چرا که امکان خروج و حضور در تیم دیگر در این مقطع زمانی خیلی سخت است.

برخی این حرکت را از پیش تغیین شده می دانند چرا که اعلام آن در چنین مقطعی عملا خلع سلاح کردن بازیکنانی است که در شرایط نرمال – ابتدای بازار – اگر با چنین موردی مواجه می شدند، قطعا بی درنگ از جدایی دم زده و اراک را ترک می کردند. البته از باشگاه ایرالکو خبر می رسد که احتمال جدایی دو سه نفر بعد از اعلام این خبر وجود دارد.