جام ملت های آسیا 2024؛

اطلاعات جدید از اردوی تیم ملی؛ یک مورد آزاردهنده!

منابع خبری فوتسال 40 اطلاعات جدیدی از محل اردوی تیم ملی فوتسال در تایلند ارائه کرده اند که طبق آن همه چیز ایده آل است جز یک مورد آزاردهنده!

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته مسافرات طولانی و خسته کننده اش به تایلند را تمام کرد و وارد بانکوک شد. این تیم در اولین روز حضورش در محل برگزاری جام ملت های فوتسال آسیا 2024 یک جلسه تمرینی هم برگزار کرد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از اردوی تیم ملی، شاگردان وحید شمسایی با وجود سفری که تغییر برنامه‌اش آنها را بلاتکلیف کرد، روحیه خوبی دارند و سنگینی بدن هایشان نیز رفع شده است. آنها روز گذشته جلسه تمرینی سبکی برگزار کردند ولی در همان تمرین هم می شد انگیزه اصلی – قهرمانی آسیا – را در چشمان تک تک شان دید.

از اردوی تیم ملی خبر می رسد که هتل محل اقامت شاگردان وحید شمسایی با توجه به این که جزو هتل های حلال بانکوک به حساب می آید، سرویس دهی خوبی به آنها داشته و از مشکلاتی که معمولا تیم های ایرانی در سفر به شرق آسیا مواجه می شوند خبری نیست.

یک مورد مهم که به نظر می رسد مشکل اصلی ستاره های تیم ملی باشد، شرجی بودن بیش از حد هوای تایلند است؛ دمای هوای این شهر در حال حاضر 35 درجه سانتی گراد است و ترکیب آن با رطوبت بالای 60 درصد شرایط سختی مخصوصا در روزهای اول برای تیم های مهمان ایجاد کرده است.