در غیاب هفت ملی پوش...

استارت صدرنشین با شرایط بسیار ویژه!

گیتی پسند بدون 7 ملی پوش خود از امروز برای هفته شانزدهم لیگ برتر استارت خواهد زد.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند با پیروزی 2-0 در خانه ایرالکو هفته پانزدهم را به پایان رسانده و راهی تعطیلات شد. این تیم در حال حاضر با 14 پیروزی و یک مساوی از 15 بازی 43 امتیاز کسب کرده و صدرنشین است.

محمد کشاورز در شرایطی یک هفته به شاگردانش استراحت داد که 7 نفر از آنها بعد از بازی با ایرالکو راهی تهران و به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

صدرنشین لیگ برتر از امروز تمریناتش را برای هفته شانزدهم استارت می زند؛ این تمرین با توجه به حضور 7 بازیکن در تیم ملی با شرایط ویژه ای برگزار می شود و کشاورز عملا هیچ یک از مهره های اصلی خود را که روز جمعه باید در بندرعباس به میدان بفرستد را در اختیار نخواهد داشت.

صدرنشین لیگ برتر در این شرایط بسیار ویژه کار خود را از عصر امروز آغاز می کند و امیدوار است تا ملی پوشانش زیر نظر وحید شمسایی آمادگی خود را حفظ کرده و بدون مصدومیت در آخر هفته به اصفهان برگشته و برای بازی با پالایش نفت آماده شوند.

دیدار تیم های گیتی پسند و پالایش نفت بندرعباس روز جمعه یکم دی ماه در سالن فجر شهر بندرعباس برگزار خواهد شد. این یکی از سخت ترین بازی های گیتی پسند در دور برگشت رقابت ها خواهد بود؛ جایی که دو هفته پیش شاهد توقف مس سونگونِ رده دومی بودیم.