سنگ سفیدی: می توانیم روسیه را شکست دهیم

از گیتی تا تیم ملی؛ ستاره‌ای که همه جا تشنه برد است

محمدرضا سنگ سفیدی، ستاره ملی پوش گیتی پسند، روسیه را حریفی دانست که از اعتبار جهانی بالایی برخوردار است و باید مقابلش بدون اشتباه ظاهر شد.

به گزارش فوتسال 40، محمدرضا سنگ سفیدی که روزهای بسیار خوبی در گیتی پسند پشت سر می گذارد در کنار شش هم باشگاهی خود در اردوی تیم ملی حضور دارد و برای دو دیدار دوستانه پیش رو مقابل تیم ملی فوتسال روسیه آماده می شوند. او در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط خود و تیم ملی صحبت کرد:

نفرات بسیار خوب در اردوی تیم ملی

در غیاب چند بازیکن شاخص از جمله حسین و مسلم که متاسفانه مصدوم هستند، نفرات بسیار خوبی در اردو داریم که می توانند تیم را در بازی با روسیه یاری کنند. طی روزهای اخیر تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم و آماده می شویم تا دو بازی بسیار خوب مقابل روسیه انجام دهیم و نتایج قابل قبولی نیز کسب کنیم.

حریف سرسخت تیم ملی

روسیه از همان ابتدا یکی از قدرت های بلامنازع فوتسال دنیا بوده و افتخارات زیادی هم کسب کرده است. بارها با این تیم بازی کردیم و می دانیم که به هیچ عنوان حریف آسانی برایمان نخواهد بود. حتی در شرایط میزبانی هم باید کاملا حواسمان را جمع کنیم و مقابل این تیم قدر بدون اشتباه و پرتلاش ظاهر شویم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. البته قطعا پیروزی مقابل روسیه دور از دسترس نخواهد بود اگر بتوانیم همه توانایی ها و برنامه های خود را بدون اشتباه در زمین پیاده کنیم.

محمدرضا سنگ سفیدی

قرعه تیم ملی در جام ملت ها

جام ملت های آسیا از آن جایی که انتخابی جام جهانی محسوب می شود از اهمیت دو چندانی برخوردار است. قرعه کشی هم چند روز پیش انجام شد و به نظر گروه جالبی داریم. حریفانمان همگی قابل احترام هستند اما هدف ما در جام ملت ها از پیش تعیین شده است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اوج حساسیت در دور برگشت لیگ برتر

فعلا روی دو بازی تیم ملی با روسیه تمرکز کرده ایم و انشالله بعد از آن دوباره به تیم باشگاهی مان برگشته و آماده خواهیم شد تا روند خوبمان را ادامه دهیم. دور برگشت حساسیت بالاتری نسبت به دور رفت دارد و امیدوارم که بتوانیم مثل بازی های قبل مقتدر و کم اشتباه ظاهر شویم و در پایان فصل یک قهرمانی شیرین را به هواداران گیتی پسند هدیه دهیم.