خوراکچی: مدیریت مخالف جذب بازیکن خارجی بود؛

از متحول شده‌ترین تیم نیم فصل چه خبر؟

محمود خوراکچی تاکید کرد با توجه به این که باشگاه ایرالکو با جذب بازیکن خارجی مخالف بود، آنها در نقل و انتقالات سراغ داخلی ها رفته و سه بازیکن جذب کردند.

به گزارش فوتسال 40، تیم فوتسال ایرالکو نیم فصل دوم را با هدایت محمود خوراکچی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد. این تیم با خرید چند بازیکن جدید، چهره ای متفاوت در دور برگشت خواهد داشت؛ خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار ما با ابراز امیدواری از این شرایط، از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد. صحبت های این مربی را در ادامه بخوانید:

به دنبال موفقیت با مجموعه جدید

تیم ما در نیم فصل نخست در رده دوازدهم جدول بود و ما این تیم را در ردیف دوازدهم جدول تحویل گرفتیم، امیدوارم که در نیم فصل دوم شاهد موفقیت های جدیدی باشیم و همراه بازیکنان، کادر جدید، مدیریت و پیشکسوت ها بتوانیم نتایجی در خور شان نام آلومینیوم اراک به دست آوریم.

جواب این سوال را می دانیم اما نمی گوییم!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتسال چهل مبنی بر اینکه عامل نتیجه نگرفتن در نیم فصل اول چه بود، بیان کرد: “ما این موضوع را آسیب شناسی کردیم ولی اجازه بدهید جوابش را پیش خودمان نگه داریم تا درمانش کنیم.”

محمود خوراکچی

جذب بازیکن در قحطی بازار

خواسته من و همکارانم این بود که با تلاش و جدیت بالا نفرات مدنظر را شناسایی کنیم. به دلیل اینکه در مقطع فعلی بازیکنان همه در اختیار تیم‌های خودشان هستند و بازیکن آزاد کم است کار سختی داشتیم. با این وجود توانستیم در بازاری که تعداد بازیکنان کم بود تقریبا به تیم آلومینیوم کمک کرده و نفرات مد نظر را جذب کنیم.

مخالفت باشگاه با جذب بازیکن خارجی

ما در نقل و انتقالات توانستیم سه بازیکن جذب کنیم و به طبع آن سه بازیکن خروجی هم داشتیم. با توجه به اینکه مدیریت و هیئت مدیره باشگاه کاملا مخالف جذب بازیکن خارجی هستند ما هم به این سیاست احترام قائل شدیم و بازیکنان حوب داخلی را انتخاب ‌جذب کردیم.

صد در صد در لیگ می مانیم

محمود خوراکچی در پایان سخنانش با بیان اینکه تیم ما صد در صد می تواند خود را در لیگ برتر حفظ کند، خاطر نشان کرد: “از تمام مربی های که سال های قبل برای این تیم زحمت کشیدند تشکر ویژه می کنم و به سمت پیشکسوتان اراک و عاشقان فوتبال و فوتسال اراک دست نیاز دراز می کنیم و امیدوارم که تا روز آخر بتوانیم برای اراک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.”