مرشدی: هدف مجموعه مس مشخص است

احتمال تغییر زمان حساس‌ترین بازی هفته

مهدی مرشدی از احتمال تغییر زمان بازی مس سونگون-گهرزمین خبر داد.

به گزارش فوتسال ۴۰، فوتسال مس سونگون بعد از پیروزی خانگی مقابل ایرالکو تمریناتش را برای بازی حساس این هفته مقابل گهر زمین استارت زد. این تیم روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را در سالن پورشریفی برگزار کرد. صحبت های مهدی مرشدی، مدیر تیم فوتسال مس سونگون، در مورد آخرین وضعیت این تیم را بخوانید:

روز فراموش نشدنی در پورشریفی

قبل از هر چیز به نمایندگی از تیم فوتسال مس سونگون از هواداران فهیم آذربایجان تشکر می کنم که با حمایت مثال زدنی شان در سالن ما را برای کسب پیروزی مقابل ایرالکو یاری کردند. در بازی با گهر زمین هم به حضور گرم آنها نیاز داریم و در حال رایزنی هستیم تا شرایط را برای تغییر زمان این دیدار که با دیدار تراکتور-نساجی همزمان است فراهم کنیم.

تیم سرحالی داریم

مثل همیشه این کادرفنی تیم است که می تواند در مورد مسائل فنی بهتر توضیح دهد اما جو کلی تیم بسیار خوب و پرنشاط است. تیم سرحالی داریم و آماده می شویم تا در دو دیدار پایانی نیم فصل نیز روند خوبی که داریم را حفظ کنیم.

هدف این مجموعه مشخص است

از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان همگی یک هدف را دنبال می کنند؛ هدف ما رقم زدن یکی از بهترین فصل های تیمی است که در ایران و آسیا حساب ویژه ای رویش باز می کنند. پتانسیل بالایی برای موفقیت های بزرگ داریم و انشالله با حفظ اتحاد و انسجام تیمی به هر آن چه که لایقش هستیم خواهیم رسید.