مس و 6 تایی های معروفش...

احتمال ترسناک برای مقاومت؛ آمار که این طور می‌گوید!

مقاومت البرز روز جمعه یکی از سخت ترین بازی های خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال را مقابل مس سونگون برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتسال 40، تیم مس سونگون در یکی از بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مهمان مقاومت در البرز خواهد بود. این دیدار از ساعت 16 آغاز می شود و صحنه تقابل بهترین خط حمله فصل با دومین خط دفاعی ضعیف فصل به حساب می آید.

مس طی 15 بازی قبلی اش 57 گل به ثمر رسانده است. این تیم که هفته گذشته کراپ را در تبریز 6 تایی کرده بود به طور میانگین در هر بازی حدود 4 گل به ثمر رسانده و روز جمعه باید مقابل حریفی به میدان برود که به طور میانگین در هر بازی بیش از 3 گل دریافت کرده است.

مقاومت البرز در حال حاضر با 9 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارد؛ این تیم در 15 بازی اخیرش 49 گل دریافت کرده و خوش شانس است که تیمی به نام پوشاک حافظ در این فصل حضور دارد؛ چرا که اگر نماینده ساری و رکوردهای ضعیفش نبود، این مقاومت بود که در همه رکوردهای منفی، صاحب رتبه نخست می شد!

مس سونگون

به هر حال آمار پیش بینی روز سختی برای مقاومت می کند؛ هر طور که به قضیه نگاه کنیم مقاومتی ها باید حسابی حواسشان جمع باشد چون اگر کمی کم بیاورند احتمال رقم خوردن یکی از سنگین ترین شکست های فصل شان وجود دارد؛ آنها بازی رفت را 6-1 به مس واگذار کرده بودند و حالا در شرایطی که مهدی جاوید هم به جمع نارنجی پوشان برگشته، شرایط به مراتب سخت تر و ترسناک تر به نظر می رسد.

البته لیگ برتر فوتسال ایران طی سال های اخیر بازی های عجیب با نتایج غیرقابل پیش بینی کم نداشته و نمی تواند با قطعیت هیچ چیز را پیش بینی کرد. برای مثال تقابل همین دو تیم در دور رفت لیگ برتر فصل گذشته (فصلی که مس مقتدرانه قهرمان شد) تا ثانیه های پایانی بدون گل بود تا اینکه سالار آقاپور توانست 30 ثانیه به پایان گل برتری مس را به ثمر برساند.